Světová premiéra na IAA v Hannoveru : Hankook představuje novou řadu pneumatik pro nákladní automobily

  • Nová generace nákladních dálkových pneumatik "e-cube MAX" pro evropskou dálkovou dopravu
  • Vývoj je zaměřen na udržitelnost a účinnost
  • Nové technologie pro optimalizovaný výkon v průběhu celého životního cyklu pneumatiky

 

Hannover/Německo, 18. září 2012 - Prémiový výrobce pneumatik Hankook odhalí novou generaci své úspěšné „e-cube“ řady na veletrhu IAA Commercial Vehicles 2012 v Hannoveru. Koncept radiální pneumatiky pro užitková vozidla „e-cube MAX“ je zkratkou pro maximální energetickou účinnost a šetrnost k životnímu prostředí. Nová série nákladních pneumatik Hankook sestává z dezénů AL10 + pro řídicí nápravy, DL10 + pro hnací nápravy a návěsové pneumatiky TL10 +. Tyto tři nové modely byly vyvinuty se zaměřením na stále rostoucí význam udržitelnosti a účinnosti v dálkové dopravě.Nová technologie Hankook “Spiral Coil Technology” byla použita u nových pneumatik AL10 + (pro řídící nápravy) za účelem nového e-cube MAX uspřádání: nekonečně rozvinutý ocelový pás mezi tradičními vysoce pevnostními pásy z ocelových lan, která výrazně zlepšují trvanlivost pásu při současném snížení valivého odporu pneumatiky. Nová technologie efektivně snižuje spotřebu paliva a pomáhá zvýšit životnost pneumatik. Kromě toho zajišťuje stabilizovaný tvar stopy pro lepší řízení a valivý odpor, stejně jako lepší protektorování.Pro trvale vysoký trakční výkon i v pozdějších fázích opotřebení, přichází pneumatiky DL10 + e-cube MAX (pro hnací nápravu) s nově vyvinutým 3D lamelováním. To má za následek zejména rovnoměrné opotřebení běhounu, umožňující další zvýšení kilometrového průběhu a ekonomické efektivnosti pneumatiky. Ke snížení energetické ztráty skrze rozvedení tepla při řízení a zejména zvýšením kilometrového průběhu jsou AL10 +, DL10 + a TL10 zkonstruovány ze stále rozvíjející se směsi běhounu s nízkým valivým odporem. Vysoká molekulová guma s velmi dlouhým řetězcem molekul, které mají nižší tendenci větvení se, je zpracována při nízkých teplotách s delším mícháním v inovačním směšovacím procesu IMS (Innovative Mixing System). To má za následek výrazný nárůst rychlosti spojení sazí a kaučukové molekuly v mnohem více konzistentní směs. Další rafinované provedení běhounu, přizpůsobené speciálně pro příslušné pozice na nápravě, pomáhá snížit spotřebu paliva bez snižování kilometrového průběhu či výkonu.

 

 

Dezény AL10 + e-cube MAX (pro řídicí nápravy) a DL10 + e-cube MAX (pro hnací nápravy) jsou k dispozici ve velikostech 315/70 R22,5, 315/80 R22,5 a 315/60 R22,5. Dezén TL10 + e-cube MAX (pro přívěsy a návěsy) bude k dispozici především ve velikosti 385/55 R22,5. Vstup těchto nových dezénu na celoevropský trh se očekává v prvním čtvrtletí roku 2013. Všechny tři nové modely „e-cube MAX“ již získaly vynikající výsledky v kritériích předepsaných pro evropské značení pneumatik: v kategorii hlučnosti, přilnavosti za mokra a kategorii valivého odporu.

 

 

"Náš nový „e-cube MAX“ je logickým doplňkem naší „e-cube“ série, která je již velmi úspěšně zavedena na trhu a překonává konkurenci v oblasti šetrnosti k životnímu prostředí a ekonomické účinnosti. Vzhledem k tomu, že ekologie a ekonomie jsou stále více rozhodujícím faktorem pro koupi v oblasti nákladních automobilů, byla naše nová série pneumatik vyvinuta s důrazem na udržitelnost a účinnost ", vysvětluje Jin-Wook Choi, Hankook Tire prezident a generální ředitel pro Evropský trh. "V dlouhodobém horizontu pouze udržitelné produkty, které kombinují ekologičnost s optimální účinností, budou převažovat na trhu. To je jeden z důvodů, proč neustále investujeme do výzkumu a vývoje našich výrobků a nabízíme našim zákazníkům moderně řešené pneumatiky na nejvyšší technické úrovni. "

 
© GPD a.s. 2009 - 2013. Všechna práva vyhrazena.