Hankook Tire spouští novou digitální kampaň pro aktuální sezónu Evropské ligy UEFA 2014/2015


 

Hankook Tire spouští novou digitální kampaň pro aktuální sezónu Evropské ligy UEFA 2014/2015

 

Digitální kampaň od výrobce pneumatik Hankook Tire pro sportovní fanoušky probíhá v rámci oficiálních sponzorských aktivit pro Evropskou ligu UEFA. Od těchto marketingových aktivit v oblasti sportu si výrobce slibuje efektivní oslovení svých zákazníků na evropských trzích.

 

Neu-Isenburg, Německo, 25. březen 2015 – V pondělí Hankook Tire spustil svoji novou digitální kampaň Hankook Tire Digital Fan Match pro fanoušky fotbalových týmů účastnících se Evropské ligy UEFA. Kampaň je plánovaná na období od 23. března do 27. května a oslovuje fotbalové nadšence a fanoušky fotbalových klubů, kteří v sezóně 2014/15 postoupili do čtvrtfinále.

 

Od nové digitální kampaně, která je součástí marketingových aktivit výrobce pneumatik v oblasti sportu, se očekává, že v rámci všeobecného nadšení o fotbal intenzivně osloví povědomí evropských spotřebitelů a současně fotbalových fanoušků o značce Hankook Tire. Výrobce pneumatik Hankook Tire je již třetí sezónou oficiálním partnerem Evropské ligy UEFA se záměrem neustále posilovat povědomí o značce svých produktů na evropských trzích a to pomocí podpory rozmanitých aktivit v oblasti sportu.

 

V rámci kampaně mohou fanoušci psát pozdravy svým oblíbeným fotbalovým klubům na největší webový fotbalový portál Goal.com, jakož i přes kanály sociálních médií, např. přes Facebook a Instagram. Kromě toho na webových stránkách kampaně (www.goal.com/beonewithyourteam) proběhne vyhodnocování počtu a obsahu zveřejněných zpráv. Tak se zjistí, který fotbalový klub se může pochlubit nejlepším duchem, tmelící společné nadšení svých fanoušků. Součástí kampaně je také výherní soutěž o vstupenky na jednotlivá utkání, poukázky na ubytování v hotelu a také vstupenky na rozhodující finálový zápas.

 

Pan Gangseung „Tony“ Lee, vice president pro marketing a prodej ve společnosti Hankook Tire Europe, prohlásil: „Jako oficiální partner Evropské ligy UEFA je společnost Hankook Tire hrda na skutečnost, že se může podílet na další sezóně plné nadšení o fotbal a sdílet povědomí o značce našich produktů mezi evropskými fanoušky. Od této kampaně, která probíhá v Evropě, si slibujeme, že se nám v rámci našich marketingových aktivit v oblasti motosportu a kopané podaří realizovat další významný krok, jak oslovit evropské sportovní fanoušky naší značkou tak, že si naši značku budou ve svém povědomí spojovat se svým regionem“, dodal pan Lee.

 

Výrobce pneumatik Hankook Tire je oficiálním sponzorem Evropské ligy UEFA od roku 2012. Podporuje sportovní aktivity, které jsou oblíbené v regionálních komunitách. Od této činnosti si slibuje významné zvýšení povědomí o značce svých produktů, také na regionální úrovni.

 

Výrobce pneumatik Hankook Tire také působí v oblasti aplikace svých výrobních technologií a kvalitních produktů během motoristických závodů, na které své produkty oficiálně jako sponzor dodává. Jako oficiální sponzor dodává své exkluzivní pneumatiky také na automobilové závody Deutsche Tourenwagen Masters (DTM), jakož i na automobilové závody 24 Hour Series.

 

###

 

O společnosti Hankook Tire

 

Společnost Hankook Tire patří k celosvětově největším výrobcům pneumatik, zaznamenávající nejrychlejší růst ve svém odvětví. Mezi své produkty řadí inovativní, vysoce výkonné radiální pneumatiky pro osobní automobily, lehké nákladní automobily, automobily typu SUV a 4x4, nákladní automobily a autobusy, jakož i pro závodní automobily v oblasti motosportu (okruhové závody /závody rallye).

Výrobce Hankook Tire vynakládá veškeré své úsilí, aby poskytoval spotřebitelům nejlepší možnou kvalitu a jízdní vlastnosti pneumatik a neustále masivně investuje do výzkumu a vývoje, probíhajícího ve vlastních centrech pro výzkum a vývoj, která se nachází v Koreji, Německu, USA, Číně a Japonsku. Vývoj pneumatik přizpůsobených pro potřeby Evropského trhu, jakož i produktů určených jako originální vybavení nových automobilů a splňující náročné požadavky vedoucích evropských automobilek, probíhá v regionálním Technickém centru, v Hannoveru, v Německu. Výroba probíhá v nejmodernějším výrobním závodu ve městě Rácalmás, v Maďarsku, který byl uveden do provozu v červnu 2007 a jeho výstavba dále pokračuje. Současně více než 3 200 zaměstnanců produkuje přibližně 14 miliónů pneumatik ročně, určených pro osobní automobily, automobily typu SUV a nízko-tonážní nákladní automobily. Po dokončení výstavby nejnovějších výrobních kapacit v roce 2015 se produkční kapacity továrny v Maďarsku zvýší na cca 19 miliónů pneumatik ročně.

Hlavní sídlo společnosti Hankook Tire v Evropě se nachází ve městě Neu-Isenburg, poblíž Frankfurtu nad Mohanem. Výrobce provozuje své pobočky v dalších evropských zemích, např. v Německu, ve Velké Británii, Francii, Itálii, Španělsku, Holandsku, Maďarsku, České republice, Rusku, Turecku, Švédsku a Polsku. Produkty Hankook se prodávají přes regionální distributory na dalších lokálních trzích. Výrobce Hankook Tire zaměstnává více než 22 000 spolupracovníků po celém světě, ve více než 180 zemích. Mezinárodní vedoucí výrobci automobilů se spoléhají na pneumatiky značky Hankook, které využívají jako originální obutí nových automobilů. Přibližně 30 procent globálního prodeje společnosti se vytváří v Evropě a státech SNS.

 

Více informací je uvedeno na internetových stránkách www.hankooktire-press.com nebo

www.hankooktire-eu.com

 

Kontakty:

GPD a.s. - Silný systémový partner při prodeji pneumatik - oficiální distributor pneumatik Hankook pro Českou republiku

Předmostí 1860/6

405 02 Děčín 5

Telefon: 800 109 910

Web: www.hankookpneu.cz

 
© GPD a.s. 2009 - 2013. Všechna práva vyhrazena.